سکوت غم

وبلاگ سکوت غم تنها پل ارتباطی مسلم جعفری با هواداران

سکوت غم

وبلاگ سکوت غم تنها پل ارتباطی مسلم جعفری با هواداران

اهنگ جدید عشق زندگی نه عادت

اهنگ جدید عشق زندگی نه عادت از مسلم جعفری



دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
abolfazl چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

alie moslem jon

0021 چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

همشو گوش کردم عالی بودن بزن بارونم با احساس خونده بودی کار امام حسینتم از طریق بلوتوث همون اوایل گوش کرده بودم عالیه
موفق باشی

مهسا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

مسلم جونم با اهنگای جدیدت چشم اونایی که انتقاد کردن و کور کردی

salam mochaker az nazare shoma vali be aqide ishon naqd komak konande hastesh lotfan be baqie dostan bi ehterami nakonid
ba tashakor
modiriat site

دخترکرمان چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

من اهنگ دوباره پاییزتو تو دانشگاه بلوتوث کردم،ازصدات خوشم اومد،اسمتو سرچ کردم این وبلاگ اومد،باور کن نمیدونستم کرمانی هستی

dada jon چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ

صدات قشنگه،این بغض صدات واسه چیه

مروارید چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

صدات خیلی احساسی هست،با اهنگ سازهای بزرگ کار کن

فاطیما چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

من شنیدم شعراهنگ ها هم خودت گفتی،مرحبا واقعا هنرمندی

salam bale aksaran kare khodeshone

محمد پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ

مرحبا اهنگ هات هر روز داره قشنگتر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد