سکوت غم

وبلاگ سکوت غم تنها پل ارتباطی مسلم جعفری با هواداران

سکوت غم

وبلاگ سکوت غم تنها پل ارتباطی مسلم جعفری با هواداران

مصاحبه با اقای جعفری

باسلام خدمت خوانندگان عزیز همینطور که قول دادیم یک مصاحبه با اقای جعفری ترتیب دادیم،که خوندنش خالی ازلطف نیست

 

 میشه خودتون و بیشتر معرفی کنید.


من مسلم جعفری وبچه ایران هستم

دقیقا کجای ایران.


همه جای ایران سرای من است،


مجرد هستین یامتاهل.


مجرد هستم(باخنده)


چرا ازدواج نکردین.


شرایطش پیش نیومده


خودت تا چه زمانی قصد داری به خوانندگی ادامه بدی.


(باخنده)تازمانی که حنجره ام یاریم کنه،من اول چندکاربرای دلم خوندم ولی خدارو شکر مورد توجه مردم قرار گرفت،وتازمانی که مردم بخواهند براشون میخونم


یعنی اگه واقعا مردم بگن نخون نمیخونی.
 
ببینید یه هنرمندسرمایه اصلیش مردم کشورش هستن که برای اونها کارمیسازه،حالا اگه واقعا نخوان که من ادامه بدم باکمال میل قبول میکنم

خودت کدوم یک از خوانندنای کشور رو دوست داری


محسن چاوشی،محسن یگانه وپویا بیاتی دوست داشتنی

طرفدارقرمز هستی یا آبی.

بین کسانی که صدای منو گوش میدن هم پرسپولیسی هست وهم استقلالی،پس هردو تیم برام قابل احترامه
ایا انسان انتقاد پذیری هستی؟
 
بله من از اتقاد درمورد کارام استفاده میکنم،ولی بغضی از دوستان خواسته یا ناخواسته دست به تخریب میزنند که باعث دلسردی میشه

دلسردی از چی،

دلسرد از ادامه دادن کارخوانندگی،خوانندگی برای من یک حرفه یا درآمدنیست،برام عشقه

از بچه های رفسنجان یا انار که به خوانندگی مشغولا کسی رو به عنوان رقیب قبول داری؟

خوشبختانه یا متاسفانه در سالهای اخیربسیاری از جوانان رو به خوانندگی اوردن که این فقط جیب یه عده ای رو پر میکنه،من تقریبا تمام اهنگ های بچه های رفسنجان و اناررو گوش دادم که همه صدای خوبی دارند ومن انهارو به عنوان رفیق میدونم تارقیب
ولی در بین این خواننده ها آقای محمد علی ناجی از راه درست وارد عرصه موسیقی شده که براشون ارزوی موفقیت میکنم،ومیدونم که جای پیشرفتودارند

شنیدم که کاربسیارزیبا درمورد حضرت زهرا آماده ضبط داری ؟

بله درسته،من ارادت خاصی نسبت به بانو دارم،امیدوارم مورد توجه ایشون قراربگیره،قرار بود برای فاطمیه آمادش کنم که نشد ان شاء الله برای فاطمیه سال اینده آماده میشه درکل برای کارای آلبوم بیست میخوام تمرکز بیشتری داشته باشم
ولی خب متاسفانه همینطور که اطلاع دارید بی حرمتی های زیادی به حرم بی بی زینب و حضرت رقیه شده است که برای محکوم کردن و انزجار از عاملان این توطئه میخوام کار جدیدمو در این رابطه در اولویت قرار بدهم 

قبلا هم یه کار برای امام حسین ساختین درسته؟
 
بله،اولین اهنگ من،اهنگی هست برای امام حسین،قبل از شروع کار یکدفعه بسرم زد که نخونم که چندشب پشت سرهم خواب دیدم،وبه این باور رسیدم که باید بخونم

خواب،درمورد امام حسین،چه خوابی؟

بله،ببخشید محرمانه هست،لطفاسوال بعد(خنده)

برای کسانی که به خوانندگی علاقه دارن چه پیشنهادی دارین؟
 
علاقه به تنهایی کافی نیست،مواظب باشن باچشم باز وارد این عرصه بشن،

منظورتون از چشم باز چی هست

خب یعنی به کاری که میخوان انجام بدن خوب فک کنن،اگه قراره یک اهنگ بخونن ودیگه ادامه ندن،بهتره این کارو نکنن

ایا شمادنبال معروفیت هستین

معروفیت(خنده)باورکنید اصلا معروفیت برای من مهم نیست،تواین دورزمونه معروفیت واقعا سخته،دوست دارم محبوب باشم تا معروف
آیا کار جدید برای پخش دارید؟

چند کارجدید اماده پخش دارم که به احترام ایام سوگواری اقا امیر المومنین بعد از این ایام شاید برای عید فطر بر روی وبلاگ قرار میگیره ،به نظرم از کارای قبلیم بهترباشه

اسمشون چیه از چه البومی؟

در کل سه کار جدید به نام عشق زندگی نه عادت ، بزن بارون وقید همه چیو زدم که از آلبوم عشق زندگی نه عادت هست  و همینطور اولین کاری که خوندم یعنی همون کار  امام حسین هست که تا حالا در وبلاگ نذاشته بودم که به عنوان اولین تراک از البوم بیست در وبلاگ میذاریم

در اخر اگر حرفی دارید بفرمایید.

خب بله تشکر میکنم از شما،وکسانی که حمایتم کردن باید در رایطه با سوالی که در مورد آلبوم ها بیشتر ازم پرسیده میشه بگم که من فعلا قصد انتشار البومی رو ندارم و این که اعلام میکنم کاری ازآلبوم بیست یا غیره صرفا برای نظم بخشیدن به تراک ها هست نه آلبوم فیزیکی و فعلا فقط آهنگ ها رو در وب میذارم ولی  خب در آینده اگر استقبال شد شاید آلبوم فیزیکی هم منتشر کردم.
باز هم از شما و تمامی دوستان که حمایتم کردن تشکر میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محرمانه سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

بنظرم ایشون فقط فقط شعار داده و بس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد